מבצע 5% הנחה למזמינים באתר!

סיורים בקיבוץ דגניה ב'

סיורים בקיבוץ ובסביבה הקרובה. הסיורים מאפשרים הכרות עם חיי הקיבוץ, החקלאות והרפת, ההיסטוריה, הטבע הקרוב לקיבוץ – והכל מתובל בהומור ובסיפורים מרתקים. מתאים גם לילדים.

עידן בן שלום

עידן בן שלום ביחד עם צוות מדריכים מקומיים ייקחו אתכם לסיורים רגליים בשבילי הקיבוץ ובאתריו השונים. תשמעו מהם סיפורים על מה שהיה פה פעם וגם תבינו כיצד חי ומתנהל קיבוץ שיתופי בימים אלו.

לספורטיבים שביניכם ימליץ עידן לנעול זוג נעלי הליכה נוחות, לקחת בקבוק מים וכובע ולהצטרף אליו לסיור טבע מרתק מחוץ לגדר הקיבוץ. הוא יראה לכם את שיקום הירדן המדהים שזה אך נעשה ממש לידינו.הוא יובילכם במטעים המניבים. הוא יטה אוזנכם ותשומת לבכם לציוץ ציפור כזאת או אחרת. הוא יספר לכם סיפורי טבע מרתקים ביחד עם סיפורי חלוצים, וישעשע אתכם במעשיות וצ'יזבטים כמיטב הפולקלור המקומי. אל תחמיצו.

עידן הוא בן המקום ולכן הוא מכיר את הקיבוץ ואת הסביבה כאת כף רגלו. למה כאת כף רגלו אתם שואלים? כי הוא כל יום מטייל ומסתובב בשטח ורואה כל אבן שזזה, עפרוני שהסתפר או טור נמלים ששינה פוזיציה ולא ביקש רשות.

איזה סיפורים הוא מספר אתם שואלים:

מספר ומספר שבקושי ניתן לעצור אותו. לא נגמר סיפור אחד וכבר הוא בסיפור הבא והאסוציאציות שלו – ביחד אתכם – יכולות להמריא למחוזות שלא האמנתם שקיימים כלל. עידן הוא פילוסוף ללא תואר, פסיכולוג ללא דיפלומה, מדריך טיולים ללא תעודה, צלם ללא פילם, ציוני ללא כיפה, סופר ללא מכונת כתיבה, קיבוצניק שורשי שמאמין בקיבוץ ובדרך אבל תמיד פתוח לקבל שינויים.

אל תחמיצו את הטיולים עם עידן – זאת חווית סטנד אפ מהלכת שטרם פגשתם שכמותה. 

לפרטים נוספים פנו למח' ההזמנות 04-6755660